Beugelbehandeling (orthodontie)

Beugelbehandeling (orthodontie)

Bent u niet tevreden met de stand van uw tanden?
Tegenwoordig dragen steeds meer mensen een beugel om de stand van hun tanden en kiezen te corrigeren. Leeftijd speelt hierbij geen rol, iedereen heeft recht op een mooi gebit!

De orthodontist (óf tandarts voor orthodontie) onderzoekt de scheefstand van de tanden en kiezen en maakt vervolgens een afdruk van de boven- en ondertanden. Ook worden er röntgen- en gewone foto's van de tanden en kiezen gemaakt. Op basis van deze informatie wordt een behandelplan geadviseerd.

Wanneer is een beugel voor uw gebit nodig?

Wanneer de tanden scheef staan, of wanneer de tanden en kiezen niet goed op elkaar passen biedt een beugel de juiste oplossing. Doordat de kiezen na de behandeling weer beter op elkaar passen kunt u ook beter kauwen.

Hoe werkt een beugel voor je gebit?

Een beugel corrigeert tanden en kiezen in de goede richting. Het is van belang dat een beugel regelmatig wordt bijgesteld. Op die manier wordt de correctie van de scheefstand optimaal uitgevoerd.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Mondzorg Urk? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer .

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:30 - 12:45 | 13:45 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:45 | 13:45 - 17:00
woensdag08:00 - 12:45 | 13:45 - 17:00
donderdag08:00 - 12:45 | 13:45 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:45 | 13:45 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Wijk 1, 45
Urk 8321EM
Route

Patiëntervaringen

821 reviews · ⭐ 9.1 gemiddeld

Zorg, aandacht, duidelijk wat er gebeuren gaat

Duidelijk verhaal over wat er nodig is. Uitleg over de manier van een kies vullen. Vooruitblik wat er volgende keer aan komt

Goed

Ik werd serieus genomen , daar ik een grote angst heb om over te geven en dat ik geen controle mee heb over mijn mond, het behandelen is ook minder pijnlijk geweest.

Goede behandeling en persoonlijke aandacht

Zorgvuldige en professionele behandeling en goede adviezen

Deskundige lieve medewerkers.

Duidelijke uitleg en zeer persoonlijke en vriendelijke benadering door de medewerkers. Compliment. Mooie praktijk.

geweldig

een tandarts die weet wat ze doet, heb niks gevoeld van de behandeling. tandarts partoredjo je bent een topper!!

Vriendelijk personeel en goed geholpen

Goed geholpen

Goede zorg

Zeer goed behandeld

Prima tandarts

De tandarts legt alles goed uit en let goed op of de verdoving optimaal werkt.

Zeer prettig

Goede ontvangst en vriendelijk personeel.

Fijn en duidelijk

Goede uitleg, fijne communicatie. Hopelijk goed resultaat (dat is nog even afwachten)

Vriendelijk en goed

Vriendelijk en goed

Uitstekend

Super

Ik ben goed behandeld door de tandarts

Een kies kon gelijk vakkundig worden gevuld

Zeer goed

Ik had deze week plots een flinke ontsteking zeer vervelend en pijnlijk. Ook nog omdat het pinksterweekend in aantocht was. Ik belde of ik terrecht kon en dat was gelukkig geen probleem. Daa professioneel geholpen door middel van een wortelkanaalbehandeling de dag daarna pijnvrij. Ben ze zeer dankbaar. Topteam daar.

Persoonlijke aandacht

Begrip.voor je als klant.

Aandacht

Aandacht en goede uitleg

goed en snel

altijd vriendelijk

Top

Goede service

Vriendelijk en behulpzaam.

Snel aan de beurt. Vriendelijk. Ze luisteren naar wat je vraagt. Paar keer de afspraak moeten verzetten wegens familie omstandigheden is zeer correct behandeld

Rustig en begrip vol

zie boven

Hele fijne praktijk

Je wordt goed en hartelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je. Ook voor de kinderen altijd weer een fijne ervaring.

goed geholpen

probleem opgelost

Ik ben supper geholpen met 4 kronen

Ik ben super geholpen en zeer snelle service .

Fijne tandarts!

Vlotte en deskundige hulp, alles word duidelijk uitgelegd!

Altijd zorgzaam en vakkundig

Altijd zorgzaam en vakkundig